- Jeśli złożony wniosek (papierowy lub elektroniczny) został już zweryfikowany, to w celu dokonania zmiany preferowanych oddziałów należy go najpierw wycofać (anulować). Można to zrobić jedynie przez osobiste stawiennictwo opiekuna prawnego kandydata w V LO w Warszawie i złożenie przez niego zawiadomienia o wycofaniu (anulowaniu) złożonego wniosku. Gotowy dokument dostępny jest w naszej szkolnej komisji rekrutacyjnej oraz tutaj: https://vlo.edu.pl/wp-content/uploads/2024/05/Wycofanie_Anulowanie-wniosku.pdf.
- Jeśli złożony wniosek elektroniczny nie został jeszcze zweryfikowany możesz samodzielnie wycofać go za pomocą elektronicznego systemu wspomagania naboru.
UWAGA: Wycofanie (anulowanie) wniosku oznacza, że od tego momentu do czasu złożenia nowego wniosku kandydat/ka nie bierze udziału w rekrutacji do szkoły ponadpodstawowej!